Vaig menjar un mig almuerzo cada dia durant un mes, aquí és el que va passar | CAT.GlobalScienceCollaboration.org

Vaig menjar un mig almuerzo cada dia durant un mes, aquí és el que va passar

Es va convertir en el meu menjar més important del dia.

Sóc una persona que li agradi el menjar, tant si es tracta de la planificació de menjars elaborats o fer panets frescos al matí. No obstant això, l'esmorzar, per la raó que sigui, sempre se sent com una ocurrència tardana.

En general escalfo i bufanda avall algunes sobres o preparar una amanida o un sandvitx sense pensar massa sobre el gust i la satisfacció. Un dinar que ve en la meitat del dia, quan hi ha un milió de coses que fer simplement no hi ha res amor.

Això semblava una llàstima, ja que es diu que hi ha una gran quantitat de beneficis de salut per fer el dinar la major dinar del dia, de les hormones que regulen i sucre en la sang (hola, augment d'energia!) Per ajudar amb la pèrdua de pes.

A més, tenia sentit per a mi. Per què no gaudir de les més calories durant la meitat del dia (quan estic més probable que cremar) en lloc de a la tarda, quan estic més apte per portar una vida sedentària?

Així que vaig decidir fer un experiment: fer l'esmorzar el meu menjar més gran i deixar que el sopar prendre un seient del darrere durant un mes. Això és el que va succeir:

Em vaig veure obligat a pausa en la meitat del dia

Preparar i menjar un àpat de mida decent requereix més temps i esforç que agafar un sandvitx. A causa d'això, em vaig veure obligat a prendre avantatge de realitat la meva hora de dinar.

Prenent una mica de temps lliure al mig del dia quan jo no estava pensant en la feina o tractant de realitzar múltiples tasques dir que en realitat estava concentrat en el meu menjar, no només ho engoleix baix amb una mà al teclat.

També em va donar temps per recarregar perquè pogués tornar a treballar amb més energia per a la resta de la tarda.

Segueix llegint. 3 L'hora del dinar Energy Booster permet canviar el seu Dia

Em van menjar menys

Els meus menjars solien ser les sobres de la nit anterior o una amanida amb gambetes-ho va ser ràpid i fàcil. Per al sopar, per contra, vaig sentir la necessitat de cuinar un dinar gran: res de sofregit de guanyar-se al pollastre amb verdures rostides i patates.

Voltejant meus menjars, però, no va canviar la realitat del meu horari, i fins i tot cuinar alguna cosa senzilla prendre una part significativa de l'hora de dinar.

Així, mentre que vaig començar a prendre el temps per fer una proteïna (com peixos) amb verdures, que poques vegades es va molestar a fer una segona cara com les patates.

El resultat va ser que la meva nova menjar més important del dia (dinar) era més petit que el meu vell (sopar), però no em va deixar passar el menjar extra en absolut.

Em evitat la depressió de la tarda

Tots coneixem la sensació que s'arrossega en la tornada de les 3 de la tarda: la fatiga, badalls interminables, i un desig ardent per a una migdiada (aquí hi ha alguns més formes d'evitar que la depressió de la tarda). Pel que és per la resta de la jornada de treball és una lluita.

Quan vaig començar a menjar àpats més grans, aquesta va ser una de les primeres coses que desapareixen. Estaria treballant a tot vapor a la meva oficina i de sobte adonar que era 4 o 16:30 que va ser fins i tot capaç de desfer-se del meu cafè normal de la tarda.

Vaig dormir millor

Mai em vaig adonar que els meus sopars estaven tenint un efecte en el meu somni. Em solen tenir el sopar a les 6 pm i no anar al llit fins les 10 pm, així que vaig pensar que jo estava donant un munt de temps per pair.

Però una vegada que vaig començar a menjar àpats més lleugers, vaig començar a dormir com un somni. No anar al llit amb només la vora més petit de fam significava haver estómacs o sentiments de malestar overfullness per mantenir-me despert.

Segueix llegint. 19 maneres de dormir millor aquesta nit

Em Prenem els esmorzars MAJORS

Perquè no estava menjant molt per les nits, m'estava despertant fam al començament del dia. Això significava que vaig començar a menjar grans esmorzars, però això no era una cosa dolenta.

En lloc de tenir una llesca de pa torrat ràpid, jo estava fent ous o un batut, el que significa que el meu menjar del matí era molt més equilibrada del que normalment seria. Això em va mantenir ple durant més temps, el que redueix els refrigeris.

Vaig deixar anar la idea tradicional d'SOPAR

En la nostra cultura, el sopar és sens dubte vist com el menjar més important del dia. És la que compartim amb les nostres famílies, i el menjar que posar més temps i esforç en la preparació.

En el transcurs del mes que havia de decidir el que era realment important per a mi en el sopar. Em vaig adonar que seure per un dinar familiar era encara una cosa que volia fer, però jo no tenia necessitat de fer-ho durant un rostit o lasanya; podríem compartir la mateixa facilitat temps de qualitat en lloc de sopa o entrepans.

El moment de la meva experiment va resultar ser perfecte per a la meva família. El meu marit s'havia anat per al treball de dilluns a divendres durant el mes, de manera que no era necessari per ajustar els seus hàbits alimentaris (tot i que sempre ha tendit a menjar dinar més grans, de totes maneres).

El meu nen menja el que ella està servit i no té cap vincle emocional amb el sopar, de manera que el canvi no era gran cosa per a ella. Els caps de setmana vam començar a menjar fora per dinar en lloc de sopar, quan era més barat i els restaurants eren menys gent.

Tingués més temps a les tardes

Com una mare que treballa, les tardes són típicament un temps caòtic a casa meva. Només tinc unes hores per recollir la meva filla a la llar d'infants, fer el sopar, donar-li de menjar, i emportar al llit.

Amb la pressió de fer un gran sopar ha anat, em vaig sentir menys estressada i tenia més temps per jugar abans d'anar a dormir.

Vaig començar un HÀBIT lasting

Sóc una persona que no perd pes amb facilitat, així que estava decidit a no mesurar l'èxit d'aquest experiment basat en les lliures perdudes. Com s'esperava, no he perdut pes durant el mes.

Tot i això, em va sorprendre la forma dramàtica van ser els canvis no escala. Em sentia millor, més lleuger i amb més energia. Menjar un dinar més gran en el medi del dia només es van sentir més saludables de tenir un plat d'amuntegament dels aliments unes poques hores abans d'anar a dormir.

Això, combinat amb els beneficis per a la productivitat del meu treball i rutina de la nit vol dir que el consum d'un àpat més gran i més lleuger del sopar és definitivament un hàbit seguiré.

Aquest article va ser publicat originalment en Prevenció.

No sabeu per on començar amb la seva dieta? Proveu aquest senzill pla d'alimentació saludable de The Body Coach

Notícies relacionades

18 raons per menjar sa que no tenen res a veure amb la pèrdua de pes

Es pot desfer el fer malbé el dany amb aquesta dieta la resta del temps?

Edició en brut de les millors aplicacions de paleo

6 coses que van passar quan vaig deixar de menjar sucre

Això és el que va passar quan vaig provar el dejuni intermitent durant una setmana

6 aliments que es mantenen més saludables quan els uniu amb sucs

Post Pèrdua de pes

És que no mengeu després de les 6 p.m., regeix la legitimitat o no?

El vostre alvocat acaba de guanyar-se de forma més fàcil

Voleu anar vegana però necessiteu més proteïna? Intenta la dieta vegan

Post Pèrdua de pes

El que menjo en una setmana per lorna jane clarkson

Neteja i inclinació per anar obre a Londres, a més daltres hangouts més sans

El que i on lequip està menjant a setembre